Tiedote 27.8.2019

27.08.2019

Toimitamme uuteen VALO Helsinki -hotelliin yli 400 Basic-takaisinvirtaussuojaa. Basic on patentoitu takaisinvirtaussuoja, joka estää tehokkaasti palokaasujen leviämisen ilmanvaihtojärjestelmän kautta.

VALO Helsinki
Havainnekuva: ©Tietoa Finland Oy

Se on kustannustehokas ratkaisu esim. sairaaloihin, hotelleihin, asuntoihin ja senioriasumiseen. VALO Helsinki -hotellin IV-kanavat ovat kuiluissa ja Basic-takaisinvirtaussuojat sijaitsevat kuiluista ulos tulevissa IV-huonekanavissa.

Basic-takaisinvirtaussuojat toimitetaan vuoden 2019 aikana. Kohteen LVI-urakoitsija on LVI-Virel Oy ja suunnittelija Oy Insinööri Studio. Hotellin rakennuttaa SSA Project Oy.

Valo Hotel/Work -konseptin ensimmäinen hotelli valmistuu Helsingin Ruskeasuolle vuonna 2020. VALO Helsinki on 422 hotelli- ja toimistohuonetta käsittävä 7-kerroksinen uudisrakennus. Uudenlainen hotelli palvelee kahta käyttötarkoitusta: päivisin se toimii työskentely- ja toimistotiloina, iltaisin hotellina. Hotellin jokainen tila on muutettavissa eri käyttötarkoituksiin. Näin saadaan kahta erillistä kiinteistöä ekologisempi, taloudellisempi ja käyttäjäkokemukseltaan parempi kokonaisuus.

Lue lisää Basicista

30.09.2022

Ratkaisu sopii hyvin asuintaloihin ja hotelleihin. Mahdollistaa asennuksen eteisen viereisiin tilaan, joten eteisen alakattoon ja paremmin tilaa muulle tekniikalle, minkä takia ylivoimainen saneerauksissa.

Lue lisää tuotteesta täältä..

20.09.2022

Seinäjoen Hyllykalliolla toimiva S EEPEE Autotalo myy uusia ja käytettyjä autoja. Valikoimassa on mm. Peugeot, Hyundai, Alfa Romeo ja Fiat. Lisäksi tiloissa toimii kaikkien automerkkien huolto sekä katsastus.

Kiinteistössä siirryttiin kaukolämmöstä maalämpöön ja halliin tarvittiin lämmitysmuoto, jossa ei tarvita lattialämmitystä. Valinta kohdistui Straventin Biddle NOZ2 -kiertoilmakoneisiin.

29.08.2022

Juhlistimme koko henkilöstömme voimin Jorman 20-vuotista taivalta Stravent Oy:n palveluksessa. Tilaisuudessa Jormalle jaettiin Keskuskauppakamarin myöntämä ansiomerkki kiitoksena pitkästä työurasta yrityksessämme.

04.05.2022

Vedenkäsittelylaitoksissa on ongelmana laitteistoihin, putkistoihin ja rakenteisiin syntyvä kondensaatio. Kosteuden poistamiseksi tarvitaan tehokasta ilmankuivausteknologiaa.

Sisäilmayhdistys