Tiedote 27.8.2019

27.08.2019

Toimitamme uuteen VALO Helsinki -hotelliin yli 400 Basic-takaisinvirtaussuojaa. Basic on patentoitu takaisinvirtaussuoja, joka estää tehokkaasti palokaasujen leviämisen ilmanvaihtojärjestelmän kautta.

VALO Helsinki
Havainnekuva: ©Tietoa Finland Oy

Se on kustannustehokas ratkaisu esim. sairaaloihin, hotelleihin, asuntoihin ja senioriasumiseen. VALO Helsinki -hotellin IV-kanavat ovat kuiluissa ja Basic-takaisinvirtaussuojat sijaitsevat kuiluista ulos tulevissa IV-huonekanavissa.

Basic-takaisinvirtaussuojat toimitetaan vuoden 2019 aikana. Kohteen LVI-urakoitsija on LVI-Virel Oy ja suunnittelija Oy Insinööri Studio. Hotellin rakennuttaa SSA Project Oy.

Valo Hotel/Work -konseptin ensimmäinen hotelli valmistuu Helsingin Ruskeasuolle vuonna 2020. VALO Helsinki on 422 hotelli- ja toimistohuonetta käsittävä 7-kerroksinen uudisrakennus. Uudenlainen hotelli palvelee kahta käyttötarkoitusta: päivisin se toimii työskentely- ja toimistotiloina, iltaisin hotellina. Hotellin jokainen tila on muutettavissa eri käyttötarkoituksiin. Näin saadaan kahta erillistä kiinteistöä ekologisempi, taloudellisempi ja käyttäjäkokemukseltaan parempi kokonaisuus.

Lue lisää Basicista