Suomi English version Estonia Swedish Swedish

Toimitamme uuteen VALO Helsinki -hotelliin yli 400 Basic-takaisinvirtaussuojaa

VALO Helsinki
Havainnekuva: ©Tietoa Finland Oy

Basic on patentoitu takaisinvirtaussuoja, joka estää tehokkaasti palokaasujen leviämisen ilmanvaihtojärjestelmän kautta. Se on kustannustehokas ratkaisu esim. sairaaloihin, hotelleihin, asuntoihin ja senioriasumiseen. VALO Helsinki -hotellin IV-kanavat ovat kuiluissa ja Basic-takaisinvirtaussuojat sijaitsevat kuiluista ulos tulevissa IV-huonekanavissa.

Basic-takaisinvirtaussuojat toimitetaan vuoden 2019 aikana. Kohteen LVI-urakoitsija on LVI-Virel Oy ja suunnittelija Oy Insinööri Studio. Hotellin rakennuttaa SSA Project Oy.

Valo Hotel/Work -konseptin ensimmäinen hotelli valmistuu Helsingin Ruskeasuolle vuonna 2020. VALO Helsinki on 422 hotelli- ja toimistohuonetta käsittävä 7-kerroksinen uudisrakennus. Uudenlainen hotelli palvelee kahta käyttötarkoitusta: päivisin se toimii työskentely- ja toimistotiloina, iltaisin hotellina. Hotellin jokainen tila on muutettavissa eri käyttötarkoituksiin. Näin saadaan kahta erillistä kiinteistöä ekologisempi, taloudellisempi ja käyttäjäkokemukseltaan parempi kokonaisuus.

Lue lisää Basicista

Tule tapaamaan meitä osastolle nro 41

Seuraavien webinaarien ajankohdat:

Haastavia asennuksia
tiistaina 8.10. klo 9:00 - 9:20

Turvallinen savunhallinta
torstaina 10.10. klo 9:00 - 9:20

Vasatherm-puhallinkonvektorit:
Äänitekniikka ja ratkaisumalleja
torstaina 17.10. klo 9:00 - 9:30

Stravent IV-sääsuoja
torstaina 7.11. klo 9:00 - 9:20

Stravent Kerrostava ilmanjako
torstaina 14.11. klo 9:00 - 9:20

Biddle-ilmaverhokoneet
tiistaina 26.11. klo 9:00 - 9:30

info@stravent.fi
09-4241 3630

Ota yhteys, niin asiantuntijamme kertovat tarkemmin tuotteidemme tutkimustuloksista ja teknisistä ominaisuuksista!

Tilaa uutiskirje!

03.09.2019

Kerrostavan ilmanvaihdon toimivuutta mitattiin Västra Bodarnan koulukeskuksessa Ruotsissa keväällä 2019.

27.08.2019

Toimitamme uuteen VALO Helsinki -hotelliin yli 400 Basic-takaisinvirtaussuojaa

03.06.2019

Olemme laatineet tarkistuslistan ilmaverhojen suunnittelua varten, josta saat kätevästi tarkistettua, että olet huomioinut ilmaverhojen suunnittelussa kaikki tärkeimmät asiat.

22.05.2019

Straventin edustamien ilmaverhojen puhaltimilla on yli 20 % parempi hyötysuhde kuin muiden valmistajien laitteilla.

menestyjä 2019
Sisäilmayhdistys